disuatu pagi yang sebok,si naif mendail nombor operator untuk disambungkan ke klinik kesihatan bertuah bagi menanyakan kewujudan ubat zolpidem di klinik tesebut.
truut..truuutt..
operator:selamat bagi.boleh saya bantu
si naif:selamat pagi.dari farmasi.boleh sambungkan saya ke klinik zolpidem?
-_____-
first time denga operator gelak ngilai2
Thursday, June 23, 2011
Tuesday, June 21, 2011
Green Lantern
org2 dok kata superhero la hapa..tp ak xpnah tau pun..komik apadia..dulu bapak aku belikan doremon je..pastu sailormoon..itu ja la dok ulang..so ape hijau2 ni..serik dgn green hornet haritu..sumpah apekebende..tp sbb dua budak mentah dah warning green lantern ni xbes,so minda kelas kedua ni dah besedia la dgn ketidakbesannye..maka,hasilnye smase menonton abang hijau tesebut,amatlah menggembirekan..hati tidak telampau keciwe..maseh bisa gelak2 dan bahan2 kan abg hijau.."u think i cant see ur cheekbone,i duno u?'' hahahaha..make hasilnye,seronok jugak la cite tesebut..harharhar..dah tau dah..nextime kalo takmo keciwe,sile jgn expect ober sgt b4 tgk cite tsebut..no-no ye..hati kene kontrol..jgn exited loncat2!
anyway,mariam mmg fun 2 be with..
"ewa,jom teman ak g spa..murah je aku beli package..5 session 6 ratus..ak bayar bulan2 seratus"
whatt????
whatttt????
whattttt???
-_____-
"mayam.ade satu offer bes..murah je..bayar bulan2 pun boleh..sratus bulan..LIFE TIME FRENSHIP..aku layan baik punye..mmg jd besfrenforever lah..nak takk?nnt aku bg no bank k..best kan offer ni.."
muahahaha..
Monday, June 20, 2011
Weekend In Penang
![]() |
| Our Main Organizer |
ha ni plak hotel nyer..cun x?
![]() |
| Day view |
![]() |
| Night view |
Parkroyal Penang kat Batu Ferringhi Beach nyahh.Bintang Lima you!sebelah hard rock hotel.ye ini yang penting.=))))
alkisahnye bukan la sngaje buang mase g penang tetibe..ade talk sbenanye..
"West Malaysia Neuro Update"by company GSK ni..
tp dah alang2 menyelam,kene la usha karang..ye tak..
make mlm petame g asah bakat..lame dah tak asah.walopun selsema,idung sumbat n bunyi mcm kuda khunsa,aku bantai jugak,sekiantrimekasih.
mlm kedua ni kami p HardRock Cafe..diikut rapat oleh Carol and Selyn.
n tak lupe juge Dr Bangla yg melekat rapat dgn mereka dua ni.klaka2..lg drg larikan diri dari Dr tu,lg tejumpe..Semakk gilaaaa..tak abes2 dgn Stem Cell dia..puihhh
so penuh gila lah aktvt wiken ku.xsempat nak rehat.tak cukup tidoooo!!!huahhhhh
k lah..eh jappp
pnah tgk menatang ni x???
![]() |
| Crab?? |
apetah lg memakannye..
Tuesday, June 14, 2011
Lawak Harian
berikut adelahh omong-omong bangang yg kene hadapi tetiap hari..
maunye tecabut akar umbi rambut aku ni kalo kene layan org2 gila ni hari2
-________-
dan paling lawak bile pesakit tersebut sertakan surat layangnya yg merayu domba mintak ubat tido..surat rasmi tuh..siap tarikh,mase,tempat bagai...
OMG.pecah perut!
maunye tecabut akar umbi rambut aku ni kalo kene layan org2 gila ni hari2
"napa xnak bg saye ubat?ini bukan tanah besar cina.ini malaysia!"
tesedak aku..ape kaitannye lahanat oiiiii
"dulu saye hisap ganja..tp kan tak elok untuk hati.so saye dah stop..
saya dah xamek ganja dah.. skrg saye minum arak ja"
elok sangat la tuuu oiii..da la melayu!wat maluuuu..puiihh
"kalau saye bunuh diri,korg smua (staff2 famesi) kena tanggung dosa saye.bunuh diri kan dosa.korg la kene tanggung sbb tak bg saya ubat.haa nak bg ke x?nnt saye bunuh diri ni"
ha'ah lah kann..salah kami la ko isap dadah,minum arak sane sini..salah kami laa???#%$#^$%&#
-________-
dan paling lawak bile pesakit tersebut sertakan surat layangnya yg merayu domba mintak ubat tido..surat rasmi tuh..siap tarikh,mase,tempat bagai...
OMG.pecah perut!
Subscribe to:
Posts (Atom)









