Sunday, August 2, 2009

Nasib masing-masing

Kesian.harini aku terbaca blog seseorang.betul lah.memang dia mengalami tekanan perasaan pun.selama nih aku 'suspek' je,boleh bertahan ke dia.sebab aku yg terinvolve kejap dengan family dia pun tak mampu berpura,inikan plak dia yg tepaksa hadapi hari-hari.kerana yang menjadi punca masalah adalah datangnya dari family sendiri.
siapa?kakak dia tulah.spesies yang macam orang gila-pendek akal-gatal-buta bila melibatkan jantan,mak mereka pula seperti mengalami masalah sistem nerves breakdown serta uncontrolled temper(pandai-pandai diagnose).
kisahnya?(terlalu panjang nak dihurai.khuatir akan mengganggu aktiviti harianku kelak)haha.
kesimpulannya?aku dah 'berhenti' berkawan dengan kakak dia si polan itu.di atas sebab2 yg sukar dijelaskan.tetapi nak disimpulkan simpulan dan menghuraikan kembali,aku cuma nak elak dari masalah.
kenapa tak tolong dia?fikirlah sendiri.umur dah 24 tahun tahun gajah nih.pengalaman hidup dah berguni-guni.kesengsaraan dan kecelakaan dia sendiri yang cari.musykilnya,kenapa dia tetap pilih jalan yang dah comfirm sesat jatuh longkang punya.
bodoh?memang.perkataan paling sesuai untuk dilabel padanya.
kesannya?tak kesah lah how much you miss me,i dont care ye.you already make the decision.this is what you get.PADAN.so,get lost.i mean it.

No comments: