Saturday, November 7, 2009

Ini bukan aku

sangat tak bersedia nak exam this monday.
sangat tak.
nak buat macammana kalau asyik mengantuk.
if ada tips nak menghadapi mengantuk sila kongsi.
tips menghadapi peperiksaan sila simpan ok. bukan sombong eh tapi aku ni tak berapa sesuai la nak amal kan tips-tips orang lain yang dah tentu perangai, kesukaan, pemikiran berbeza dengan kita.
so if orang pernah tanya aku,
"weh, bagi la tips macammana kau study. aku tengok kau enjoy je tapi score jugak"
aku pasti reply,
"tolong jangan ikut aku weh. aku memang tak study, so tiada tips."
and aku bukan juga sombong berlagak dan seumpamanya ok.
cuma aku rasa, lain-lain orang, lain cara kan.
so macammana nak tau kaedah berlajar mana yang sesuai dengan kau?
try test lah.
if result naik, maknanya betullah cara kau tu.
if jatuh golek-golek, tukar pulak cara lain.
and by the way, aku bukan scorer pun. cuma aku gagah gila enjoy, dan bernasib baik je tak gagal. so ini bukan contoh yang baik.

I chose to enjoy every minutes of my student life, so that i wont regret later.
dan aku memang tak menyesal.
macam-macam aku dah try.
banyak tempat aku dah pergi. YEAY. YEAYYY.
my student life memang sangat happening and sangat berLIFE.
owh and i just hate the exam part. who-h0.

thanks to God aku dah berjaya dan bergelar graduan sekarang.
perh gila poyo ayat.


nak lepak. nak pergi ikea makan bebola daging yummy. nak makan carbonara meatball kat william. nak jugak roti hawai murni. nak sate kajang samuri yang kat kajang je. nak balik 5-6 pagi lagi. nak lepak mamak sembang sampai lebam. nak tengok movie 2,3 kali seminggu. nak karaoke setiap hari lagi. nak pergi bercuti setiap semester. nak buat lagi barbeque tanpa alasan. nak.. ok pendek kata semua lah aku nak.
yang penting,nak ulang balik aktiviti sihat time student dulu. sihat la sangat.

akhir kata,
i miss my friends.
i miss my life.
i miss myself.







No comments: