Saturday, May 14, 2011

Entry Belated


bukan belated birthday hokey.brape kali plak la beday aku kan.nway ni belated entry sbb smlm blogspot ni ade poblem hoyerh.bukan sume perfect ok!remember dat!
so smlm hari yg indah (sbb makanan lah ofkosss..muahaha)..lunch kat my fav place..mana lg..tgk pic2 ni n cube agak lah..tayah lah blurr sgt..snang sgt dah kooottt



saje bagi besar sket gamba..baru nmpk vogue lubang idung minah ni


yeee..betul tekaan tesebut..haha..lantak la nak teka ape woi

jap2..ni ade kuiz gamba lg.cube teka apemende gamba di bawah ni

kelihatan mende hijau kan
tak nmpk eh..jap aku besau kannnnn

tadaaaaa

yeee tepat skaliiiii tekaan tesebut..ia adalah brokoli yg tengah makan kasut!buruk kan prangai..benci brokoli nih
so ptg abes keje yana ajak plak smbung makan..g la pavi..mase odw tu call la booking redbox plus ..sampai2 trus g mkn..saje je book..kesian tgk receptionist tu muke bosan..bg die keje sket.




@michelangelo's


yana tringin makan eescargot..sedap katenyee..ala sesiput bebabi tuu..bleh laaa..tp aku prefer kerang bakar ah..nyumnyum..leleh air gigi ni

siput tersebut.seksi kan?
then pusing2 smpai pening.pastu yana lapa lagi.btul ok.yana yg lapa,bukan aku..so g cari sup.pompuan ni nak sup masam pedas.so ktrg drive la ke jepun.hotak ko.ke ampang sudey..dpt la budak ni sup yg diidam2 kan..balik aku yg ciritbirit.damn!
eh b4 tu sempat gak beli mask.nak tempek2 kat muke bg licin macam dindingwtf.
@elianto..buy 2 free 1
coral gituuu..gediks kan...bsok luse g pulau tu korg amek je coral tu tenyeh trus kat muke ok!!kompem anggun..nway da btambah la koleksi coral aku..salah..koleksi mask ah

HAAH.BENDI NI PUN AKU TEMPEK KAT MUKE.SILE PECAYE

muahaha..ni ah gambar sebenar
koleksi dah bnyk..tp tak lawa2 gak..mangkuks betullah..






No comments: