Sunday, May 15, 2011

Hari Emosi

emo sungguh harini.yelah.kene ganti oncall org lain.memule rase diri ikhlas,so trime dgn hati separuh reda.malas nak bg alasan mnolak.yelah.manusia behati murni mcm aku ni mane reti say no.kannnnn!!!

dan alkisahnye kalo dah keje tu dimulai dgn spare iklas,mestilah sgale bende jd serbe tak kene.tak gitu?gitu kan..

so keje dgn emosi yg emosional..PPF (pembantu) xdtg ganti time rehat,emo.patient mintak plastik,emo.dokte asek prescribe neomycin cream smpai NIL,emo.ekon sejuk sgt,emo.patient ringkan bell kuat2,emo.patient ring bell lapan kali,emo.patient tnye soalan bodo,emo.EMO SGT.

patient: yg keje sini india putih2 tu da bsalin blom?
aku:hah (sambil kerut muke tahap sterika.india?putih?mengandung) tatau la
patient: die kawan saya.lama tak nampak.die keje sini jugak.india jugak.tp putih.die mengandung.sudah branak ka?
aku: tak kenal la
ptn:dia ada keja sini jugak.itu hari,die cakap besalin BULAN SEMBILAN.sy tatau die dah bsalin ka belum.
aku: *angkat kerusi baling kat muka dia.ok tipu...pandang muke die lama2 sambil mgharap die sedar aku tgh pandang serong kat dia*


ape kebangang soalan tesebut.memang wajib aku masih EMO untuk 2 jam berikutnye

No comments: