Tuesday, June 21, 2011

Green Lantern




org2 dok kata superhero la hapa..tp ak xpnah tau pun..komik apadia..dulu bapak aku belikan doremon je..pastu sailormoon..itu ja la dok ulang..so ape hijau2 ni..serik dgn green hornet haritu..sumpah apekebende..tp sbb dua budak mentah dah warning green lantern ni xbes,so minda kelas kedua ni dah besedia la dgn ketidakbesannye..maka,hasilnye smase menonton abang hijau tesebut,amatlah menggembirekan..hati tidak telampau keciwe..maseh bisa gelak2 dan bahan2 kan abg hijau.."u think i cant see ur cheekbone,i duno u?'' hahahaha..make hasilnye,seronok jugak la cite tesebut..harharhar..dah tau dah..nextime kalo takmo keciwe,sile jgn expect ober sgt b4 tgk cite tsebut..no-no ye..hati kene kontrol..jgn exited loncat2!


anyway,mariam mmg fun 2 be with..
"ewa,jom teman ak g spa..murah je aku beli package..5 session 6 ratus..ak bayar bulan2 seratus"

whatt????
whatttt????
whattttt???
-_____-

so typical mariam!haha..mudah dipujuk dirayu..so aku pun test market laa..
"mayam.ade satu offer bes..murah je..bayar bulan2 pun boleh..sratus bulan..LIFE TIME FRENSHIP..aku layan baik punye..mmg jd besfrenforever lah..nak takk?nnt aku bg no bank k..best kan offer ni.."



muahahaha..

2 comments:

Unknown said...

hahaha
naakkkk!!!!
tp bg less la ewa, rm1 yearly?????
we are friends after all.. so kena la bg murah2 =D

sesuci@pagi said...

hahaha..bnyk cantik..ingt senang ke nak layan prangai ko tu..hahaha