Saturday, September 12, 2009

Serangan balas Edisi 1

So apa kau nak buat bila roommate kau dah buat kau bengang menggunakan Tips buat roommate bengang

Berikut adalah cadangan aku berdasarkan setiap tips yang dilakukan pada kau.
Ini baru di panggil serangan balas.

1. Bila roomate kau tu tidur, kau masukkan 5-6 ekor anak kucing dalam beg balik kampung dia tu. bubuh sekali dengan friskis. nanti next friday nya bila roommate kau nak pack barang lagi, kau jerit kuat-kuat, wah beg kau dah beranak la!

2. Time dia suruh kau blah tu, kau terus bermarhaban. kalau boleh kau sertakan dengan paluan kompang. jemput sekali geng-geng kau. agak-agak dia dah bosan dengar tu, kau cakap kat dia, 'seronok kan sambut kepulangan aku? aku harap hari esok bertambah meriah sambutannya'

3. Masa dia dah masuk tidur tu, kau buat unggun api tengah bilik. kalau boleh jadikan barang-barang dia sebagai asas pembakaran. bila dia bangun dan menjerit tu, kau suruh dia bertenang. bagi tahu dia pasukan menyelamat akan jumpa korang tak lama lagi.

4. Kau cepat-cepat capai pisau, halakan ke bulatan tersebut. siap ambil pembaris ukur berapa cm kau nak korek tangan dia.

5. Bila roomates kau tu balik bilik, kau nangis la teresak-esak. lepas tu kau cakap kat dia, 'sampai hati kau buang bonsai tu. aku dah couple dengan dia semalam.'

6. Bila dia keluar outing, kau pesan kat dia belikan pengasah pisau. siap tunjuk dia cara yang betul mengasah. selepas itu kau acukan ke leher dia, tanya dia posisi mana yang terbaik.

7. Bila roomate kau start je nak main chess tu, kau terus duduk bersila mengadap dia. siap buat posisi yoga. bila dia menjerit kekalahan, kau raikan kemenangan kau.

8. Saat dia buka je lampu tu, kau terus masuk dalam bilik, cabut mentol lampu tu. kau cakap kat dia, 'tak elok membazir. kan siang lagi ni'. terus kau blah bersama mentol tu.

9. Make sure poket kau dipenuhi dengan kentang McD. bila dia cakap eh kau rupanya, kau terus offer dia kentang tu sambil bertanya, 'macam mana kau tau aku beli McD. kau stalk aku eh?'

10. Bila roomates kau start pengsan, kau ambil satu manila kad, kau conteng-conteng karangan ringkas dalam tu. kalau nak lukis pun sempat. 2-3 jam dia pengsan. lama tuh. then bila dia bangun cepat-cepat kau bagi tahu, 'thanks, aku dah dapat pesanan tu. tadi masa pengsan kau dah wasiatkan semua harta kau kat aku'. and please tunjuk manila kad tu sebagai bukti.

Nantilah aku sambung. busan nih. nak naik basikal atas katil roommate aku jap.

No comments: