Thursday, October 1, 2009

Serabut-ness

ok.hidup memang maha serabut sekarang.
entah apa punca.
serabut gila.

oh aku tau. sebab asyik tangguh kerja agaknya.
T__T

malas ok. malas dan tak tersusun. tapi kalau tersusun, aku jadi stress. aih susah-susah.
banyak betul alasan. memang mengamalkan dasar memberi alasan.

-mintak off half day selasa untuk settle bank-matters
-print bil dan bayar yuran konvo (SELASA?)
-bayar duit abang (KIV)
-transfer duit pada adik (kakak contoh bagai) (SELASA?)
-bagi duit kat mak (dah cakap kenalah tepati)
-mintak surat pengesahan jawatan (RABU)
-ambil slip gaji (ISNIN)
-tuntut surat #%$ (tak ingat nama surat) untuk buat physiotherapy next week (ye aku dah kategori lemah upaya lately ni) (RABU)
-confirm dengan perkhidmatan cuti konvo berekod atau tidak (RABU)
-recall calculation methadone *OMG*
-settle kan kereta (jenama and model pun belum ada pilihan.mampus ah) POSPONE sehingga ada masa free
-ajar kawan,kawan dan kawan cara merekod mata CPE (kena ajar sebelum lupa. dasar memory second hand)
- daftar nama untuk forensic exam 9 november
- hantar punch kad bulan september
-isi borang jubah konvo (tak jumpa borangnya lah.hampes)
-sahkan pengesahan kehadiran konvo online dan print borang
-lengkapkan bancian kajian merepekan yang ditinggalkan separuhan jalan (benci nak mampus menatang tak befaedah ni)
-settle kan buku rekod oncall (kalau tak macam mane kau nak mintak off.pengsan) (SELASA?)
-rekod methadone oncall dalam buku rekod oncall (SELASA?)
- daftar diri untuk exam 9 november
-belajar keluar masuk ward supply sebelum 15hb. OMG oncall benci.
-rsvp open house jumaat
-mintak cuti konvo/cuti rehat melepak bersama kawan. oh ini penting.


baaanyak lagi tetapi serabut. ni dah tulis half baru lega separuh hati.
lega sebab tau punca serabut je
so bila pulak nak selesaikan punca-punca serabut nih?

7 comments:

SuryaRahman said...

perghh. aku tengok list ko pun aku ikut serabut sekali.

weh, manalah nak carik borang jubah isik separuh jalan tu?

Hidayah said...

bile grad my dear?

wooo...nak beli keta ek...civic la...ko kan kayo...hahaha

sesuci@pagi said...

http://graduat.mohe.gov.my

ni link kajian bancian merepek.kene print n bawak mase raptai.baru dpt kad biru.baru bleh amek jubah.merepek gile procedure.

borg pinjaman jubah tu spaptutnye ade kat www.konvokesyen.uitm.edu.my tapi so far takde sape bjaye jumpe.blom ade kot ^_^

sesuci@pagi said...

eh silap.jj bukit raje.oh how i miss that place!

sesuci@pagi said...

weh dayah aku konvo 27hb ni.sile hadir k.jgn lupe bwk bunge spt yg kte bincang dulu mase kt jj bukit tngi smentare tgu muvi apetah.
i know u know.weee

Hidayah said...

kite penah bincang ker?

bile ek?
aku tak berapa nak ingatla...hahaha

eh..tapikan time tu ade ska n mun skali...kireny adorang kena kasi jugak kan...hahaha

sesuci@pagi said...

aku tak ingt ade ska n mun tu.sape yg lupe sbenanye nih.so dah ko ingtkan ni,phm2 je la.buat tabung bunga konvo aku je,edar dlm kelas k.