Tuesday, October 13, 2009

So what?

artis yang buat aku tangkap leleh. =p

faizal tahir. lantaklah orang nak kata dia sombong ke hapa, yang aku tau, dia memang penghibur yang mantap. suara mungkin lah tak sepower guy sebastian, tapi tu tak penting. yang penting dia pandai bawak lagu. semua lagu dia femes. memang i respek habis sama you pejal tahir.

fazura. owh dia memang seksi, memang liar, memang cantik. so what? yang penting dia tak hipokrit macam artis suara itik tu. poodah.

tomok. haha. tau sengal. ni baru suka since dia masuk pentandingan nanyi yang menang tuh. aku memang vote ok. tak malu nak ngaku. biarpun gayanya tak boleh blah, so what? yang penting dia tau improve diri dia and dia sedar diri. bukan macam artis lain, nyanyi tah kemana, tayang body lebih lepastu salahkan media sebarkan gossip pasal dorang. nak mampus? dan aku tak vote dia sebab rupa ok. tolong sikit. siapa cakap dia hensem? sila pakai spek.


black. yeah. walaupun rupamu tak dipandang, tetapi bakat mu memang menjadi igauan. time kau ditampar dan dirotan mas idayu lah buatku jatuh hati. tak pernah aku tengok budak lelaki yang letak egonya second place macam kau black. cayalah. gua memang support lu always.


jaclyn. ini memang sepanjang zaman punya feberet. selagi tak muncul artis baru yang boleh lawan dia nyanyi sambil letak mic kat kening, jac memang my no 1. yang lain sila jangan cuba tarik panjang-panjang. sumbang ok. please join amy mastura dan erra fazura tu. dorang tau limit dorang. sebabtu semua lagu catchy je. senyum, goyang-goyang sikit, dapatla jual album sikit-sikit. yang penting cuba kan.


busan nih. mendatar nya life aku. nak ombak sikit boleh?
plus, penat nya kerja. nak resign please.
nak makan gaji buta boleh?
boleh la.


1 comment:

EyraRizal-Makeup Artist said...

salam..berminat nk join makeup class di seri kembangan? 17hb ni? kalau nak, let me know latest rabu ni ye.. bwk kwn2, dpt diskaun! cpt tau... hehe..

http://www.eyrarizal.com
016-2128740