Tuesday, October 20, 2009

Tolong pilih

Dapat berita tadi ada yang pening kepala nak decide hadiah untuk yang tersayang..
lagi-lagi kalau sambutan yang julung-julung kali seperti KONVOKESYEN..
tak mengapa, aku boleh tolong suggest..and semua orang tahu, basic hadiah is bunga lah.
tapi make sure cantik seperti contoh di atas..
dan bukan juga setangkai dua ya..tak digalakkan..^_^
pada yang nak buat kejutan tu,sedikit kelainan amat dialu-alukan..
aku suggestkan seperti di bawah ni


haa cantik bukan..confirm menangis yang menerimanya..
kalau nak drastik, bagi sekali dengan
yaa..bunga manggar! sila bersilat kalau mahu..
owh tidak lupa juga bunga seperti di bawah ni


memang confirm rasa nak berkebun selepas habis majlis..
if rasa tak sesuai,mungkin di bawah ni lebih comel
ini memang paling sesuai..
congratulation stand ni selalu kita nampak di majlis-majlis perasmian..
memang cantik dan menyerlah..


so dah ada keputusan bukan?

p/s:kepada kamu, kamu dan kamu, goodluck test besok!maklumlah budak sekolah, banyak test-test dan exam-exam yang perlu ditempuh.
double p/s: kepada kamu, sila top up okey. i memang tak boleh cakap dua patah harakat..tak digalakkan.
triple p/s: dan kamu juga, selamat belated hari jadi ya..mesti kamu ingat saya nak kenakan kamu kan..kamu silap ya..rugi..offer saya valid sehari sahaja..awwww




5 comments:

Hidayah said...

aku rasa ko yang plak perasan ade org nk kasi hadiah kat ko.. by the way.. bile ek ko grad.. lupela...hahaha

sesuci@pagi said...

eh aku tak mention pun kepada aku..dah alang2 ko sebut ni,mekasih la ye..hahaha

Anonymous said...

wish birthday tu tuk ak kn?Tq2
ak x 'PERASAN' pon ea sayang yg ko nk kenakan ak ... ak ad sbb2tertentu yg tidak perlu dinyatakan kerana ada manusia2 yg perlu dijaga hatinyer trima kaseh

kureng ajer laa sy rasa....huhuhuhu

sesuci@pagi said...

oo.tp hatiku sapa lah nak jage.T___T *sobsob*

Anonymous said...

hahah sori yg...
hati ko ak mmg jg gak..xdisengjakn..
nt kt kuar ak blnja ko mkn k...
pilih je...hehehe